Mittwoch, 29. April 2020

Perdita (hororo-rakonto)

Me tre prizas horroro-filmi e horroro-rakonti. Me trovis kurta obskura legendo en la interreto e chanjis ed extensis lu poke. Kompreneble me tradudis la rakonto en Ido.
La heroino di nia rakonto esas la 13 yari evanta yunino Finja. Elu sekrete amoreskas en Torsten qua esas nova skolano di elua klaso. Finfine Torsten questionas elu pri rendevuo. Ma ca unesma rendevuo divenos tote altra kom Finja expektabis.



PERDITA

HORORO-RAKONTO

Me amoreskis en nova yunulo de mea klaso. Torsten esis atraktiva e charmanta, ma anke tre misterioza yunulo. Un die ilu invitis me a sua hemo. Me esis tre emocata pro ke mea granda sekreta deziro vereskis! Nun me devis pripensar quala vestaro me portos. Me bezonis kelka dii por decidar pri ca desfacila questiono. Finfine me elektis bunta somero-robo.Torstan dicabis ke sua genitori ne esas heme e retornos erste ye la sundio.
Quande me arivis che ilu, omno esis perfekta. Torsten ornabis omno tre romantike kun kandeli. Ilu mem koquis por me e la dineo gustis tre friande. Ol tre impresis me, pro ke nur poka yunuli prizas koquar e havas tanta stilo.
Pos la dineo Torsten tiris me ad ilu e me regardis en sua obskura okuli. Me ridetis ed esis tre felica, Torsten kisis me e me ne rezistis. Me sentis me quale en la paradizo, ma ja esis tarde e me volis irar heme. Me promisabis a mea matro ke me retornabos ye dek kloki. Subite ilua vizajo obskureskis ed ilu diris kun tre serioza voco: "Tu ne povas forirar!"
Komence me pensis ke co esis joko. Me turnis me por irar a la pordo. Subite Torsten stacis direte avan me! Quale co esas posibla? Me turnis me a l'altra direciono e kureskis a la balkono-pordo, ma itere ilu stacis itere avan me. Me timeskis e ne povis plu movar e la yunulo tenis me fixe an mea manuo.
Torsten regardis intense a me. Lore ilu vokis a me:
"Tu devas restar che me eterne Finja!" e ilu ridis laute.
Me sentas paniko acensar en me. Me kriegis e finfine me liberigis me de lua ferma sizo. Me kuris rapidege a la pordo. "Quik me esos libera", me pensis.
Ma ante ke me atingis la pordo, Torsten stacis itere direte avan me. Irgeube me kuris, ilu esis quik ibe.
"Tu tote ne bezonas provar forirar de me", la yunulo susuris en mea orelo, "tu ne povos nultempe eskapar de me! Me esas fantomo e me povas esar omna-loke samtempe. Me esas tre sola Finja, ma nun ni esos kune por sempre."
De ca dio me esis kaptita en la domo di Torsten. Me pregas vi: helpez me!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Bangladesh

Bona jorno, kara prezenta amiki ! Das muss wohl nicht übersetzt werden. Das ist Ido, eine bereits vor über hundert Jahren aus dem Espera...