Li castelle de sand
Yo es sur li plage. Li sand es yelb e calid. Li mare es blu e quiet.
I'm on the beach. The sand is yellow and warm. The sea is blue and quiet.
Yo constructe un castelle de sand, con un turre e un ponte. Poy yo svimma e lude in li aqua.
I build a sand castle, with a tower and a bridge. Then I swim and play in the water.
Li mare veni. Li aqua tocha omni cose sur li plage, ma ne mi castelle. It vade circum it, e li sand circum it resta sicc.
The sea comes in. The water touches everything on the beach, but not my castle. It goes around it, and the sand around it stays dry.
"To es stranj," yo di. Ma li mare ne responde.
"That's strange," I say. But the sea doesn't answer.
In li nocte yo ne posse dormir. Yo pensa pri li castelle. Yo reveni al plage. Li mare es alt, ma li aqua ne tucha li loc de mi castelle. It vade circum it, quam si it timer li sand.
At night I can't sleep. I think about the castle. I go back to the beach. The sea is high, but the water doesn't touch the place where my castle stands. It goes around it, as if it's afraid of the sand.
E alora yo vide it: sub li aqua, circum li sicc loc, es un altri castelle. It es plu grand quam mi castelle, con du turres. Li sand de it es obscur e old. Li aqua ne tucha it desde sempre.
And then I see it: under the water, around the dry place, there is another castle. It's bigger than mine, with two towers. Its sand is dark and old. The water has never touched it.
Li mare ne garda mi castelle. It garda li altri. Mi castelle sta sur li sicc loc in li medie de it.
The sea isn't guarding my castle. It's guarding the other one. My castle stands on the dry place in the middle of it.
Yo constructe un litt turre sur mi castelle.
I build a small tower on my castle.
In li matine li mare es bass. Li altri castelle sta in li sand, sin aqua. It have un nov litt turre, sur li sam látere quam mi castelle.
In the morning the sea is low. The other castle stands in the sand, without water. It has a new small tower, on the same side as mine.
Yo scri mi nómine in li sand, proxim li castelle: EMMA.
I write my name in the sand, next to the castle: EMMA.
Li mare lee it. It ne oblida.
The sea reads it. It doesn't forget.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen